Klientas   Tautinės atributikos parduotuvė prekiaujanti išskirtiniais lietuviškais suvenyrais. Parduotuvės suvenyrai daugiausia skirti jaunimui bei užsieniečiams.   Sprendimas Miško temai atskleisti pasirinktas elnias – tai ir Lietuvos miškų gyvūnas ir mitologinis simbolis (elnias devyniaragis). Iliustracijai parinktas minimalistinis linijinis elnio motyvas ir tradiciniai lietuviškų juostų raštai....

Klientas   „Dalinkis vasara“ – jaunimo diskusijų festivalis. Festivalyje gausu interaktyvių pramogų, renginių ir diskusijų jaunimui aktualiomis temomis: pilietiškumas, balsavimo teisė, tarptautinių mainų galimybės.   Sprendimas   Logotipas, įtraukiantis smagius vasaros simbolius (kepuraitė nuo saulės, paplūdimio kamuolys, bangos, vaisiai, ledai). Simboliai žymi, kad festivalis vyksta gamtoje, jame organizuojamos pramogos ir renginiai...

Klientas   „Ūkiui, kuris nori augti“ – ūkininkams skirta bendradarbystės platforma. Socialiniame tinke „Facebook“ įkurtas puslapis ir grupė siekia tapti forumu, vienijančiu Lietuvos ūkininkus. Jame skatinama dalintis patarimais ir keistis nuomonėmis.   Sprendimas   Socialinių tinklų įrašų dizainas aiškus ir švarus – pristatoma viena ūkininkams rūpinti tema, keliami klausimai, pristatomos asmeninės...

Klientas   Sawabona tiekia maltą kavą ir skrudintas kavos pupeles iš Afrikos.  Žodis „sawabona“ zulų kalboje – pasisveikinimas, reiškiantis „aš tave matau ir vertinu“.   Sprendimas   Vizualinis identitetas priderintas prie įmonės pavadinimo reikšmės ir vykdomos veiklos. Kuriant logotipo simboliką pavadinimo raidė O paversta akies simboliu su kavos pupele. Šio simbolio...

Klientas   Vaikiški drabužiai greitai išaugami ir trumpai naudojami, nors dar yra puikios būklės. Nouget superka naudotus vaikiškus drabužius ir juos perparduoda. Įmonė siekia sumažinti išmetamų tekstilės resursų keliamą aplinkos taršą ir pratęsti greitai išaugamų vaikiškų drabužių naudojimo laiką.   Sprendimas   Vaikiškų prekių rinkai pritaikytas žaismingas logotipas. Siejant įmonę su...

Klientas   Lietuvos jaunimo organizacijų taryba (LiJot) rūpinasi jaunimo švietimu ir tarptautinėmis galimybėmis. Socialinių temų plakatų serija taryba rengėsi pristatyti Jungtinių Tautų susitikime svarstytą aplinkos taršos temą.   Sprendimas   Jungtinių Tautų susitikime išsakytos mintys ir faktai pateikiami kaip ryškios, dėmesį patraukiančios citatos. Fonui naudojamas spalvingas, šviesus fonas. Kiekvienai citatai pritaikyta grafinė...

Klientas   Vilniuje organizuojamos trumpos ir informatyvios ekskursijos su gide: pristatomi pagrindiniai miesto objektai, įdomūs ir vertingi su jais susiję faktai.   Sprendimas   Vizitinės kortelės simboliu parinktas pagrindinis miesto objektas – Vilniaus arkikatedra ir bokštas. Simbolis atpažįstamas, lengvai susiejamas su Vilniaus miestu ir jame esančiu kultūriniu paveldu. Parinktos spalvos kelia...

Klientas   Textale atnaujina naudotą tekstilę, paversdama ją naujais drabužiais, tuo pačiu prisidėdama prie aplinkos taršos mažinimo. Įmonė rengia kūrybinius ir edukacinius užsiėmimus, siekia didinti visuomenės sąmoningumą, supažindina su drabužių perkūrimo ir tekstilės perdirbimo galimybėmis.   Sprendimas   Textale vizualiniam identitetui parinktas ryškus ir žaismingas siuvimo, dygsniavimo motyvas. Paprasčiausias būdas atnaujinti...