Klientas

 

Textale atnaujina naudotą tekstilę, paversdama ją naujais drabužiais, tuo pačiu prisidėdama prie aplinkos taršos mažinimo. Įmonė rengia kūrybinius ir edukacinius užsiėmimus, siekia didinti visuomenės sąmoningumą, supažindina su drabužių perkūrimo ir tekstilės perdirbimo galimybėmis.

 

Sprendimas

 

Textale vizualiniam identitetui parinktas ryškus ir žaismingas siuvimo, dygsniavimo motyvas. Paprasčiausias būdas atnaujinti seną drabužį ar sukurti naują – siuvimas. Šis veiksmas sujungia įmonės idėją ir praktinę veiklą: įmonės renginiuose kviečiama kūrybiškai pažvelgti į naudotą tekstilę (per)siuvant drabužius.

Vizualinio identiteto simboliu pasirinkta raidė X. Jos forma sufleruoja jungimą: iš skirtingų daiktų, medžiagų sukuriamas naujas drabužis.